Ghost of Yotei. Twórcy opowiadają o nadchodzącej grze na PS5: "Duży otwarty świat i mnóstwo sekretów"

Gry
3561V
Ghost of Yotei
Mateusz Kucharski | Wczoraj, 14:27
PS5

Nate Fox i Jason Connell z Sucker Punch Productions udzielili wywiadu, w którym trochę przybliżyli niektóre elementy Ghost of Yotei. Czy historia Atsu powtórzy sukces hitu z 2020 roku?

Po ogromnym sukcesie Ghost of Tsushima gracze mają nadzieję, że nowa gra od Sucker Punch Productions będzie równie dobra albo nawet jeszcze lepsza. Przekonamy się już za kilka miesięcy. Sony zupełnie niespodziewanie opublikowało wczoraj nowy trailer Ghost of Yotei. Przedstawiony został zarys fabularny, pojawiły się krótkie fragmenty rozgrywki oraz ujawniono datę premiery.

Dalsza część tekstu pod wideo

Zwiastun cieszy się bardzo dużą popularnością. W ciągu 24 godzin został wyświetlony na oficjalnym kanale PlayStation ponad 1,3 mln razy oraz zdobył masę pozytywnych ocen i komentarzy. Na szczegółową prezentację świata gry wciąż musimy trochę poczekać, ale Nate Fox i Jason Connell udzielili wywiadu dla serwisu Variety, w którym opowiedzieli nieco więcej o samym projekcie.

To najbardziej otwarta gra, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Jedną z największych radości jest po prostu gubienie się. Pozwalasz, aby ciekawość prowadziła cię przez świat gry. Traktujemy ten moment jak coś świętego. Chcemy go podkreślić, żeby gracze mogli poczuć pełną obecność w Hokkaido, czyli w Ezo, jak nazywano ten region w czasach, w których toczy się akcja gry. Pełno tam sekretów i opowieści.


Mamy okazję opowiedzieć dziką i bardziej wiejską wersję tej historii, niż gdyby była osadzona w dużym mieście. Istnieje mnóstwo różnych biomów, które możemy ożywić, i tyle majestatycznych, pięknych miejsc, z których czerpiemy inspirację. Nie da się pokazać ich wszystkich, dlatego wybieramy najpiękniejsze z nich, prawdziwe perełki. Następnie przenosimy je do świata gry, by gracze mogli je odkrywać.

Ghost of Yotei skorzysta z osiągnięć tamtego okresu i zaoferuje wiele różnych typów broni. Jednak katana dalej będzie pełnić kluczową rolę.

Proch strzelniczy jest częścią systemu walki. Choć katana wciąż pozostaje najcenniejszą bronią, to możliwość wysadzania różnych rzeczy zawsze jest mile widzianym dodatkiem w grze. Broń odgrywa oczywiście ogromną rolę, bo opanowanie jej to kluczowy element klimatu kina samurajskiego. Stanie się mistrzem miecza jest wręcz najważniejsze. Ale chcieliśmy dać graczom jeszcze głębszą więź – zarówno z bronią, jak i z samą krainą. Dlatego w Ezo możesz natknąć się na nauczycieli, którzy w bardzo naturalny, filmowy sposób nauczą cię, jak posługiwać się daną bronią. Dzięki temu możesz poczuć, jak to jest rozwijać się jako wojownik razem z Atsu.


Pokazaliśmy już kusarigamę, no i oczywiście są dwa miecze, więc mamy tu ciekawy motyw walki w stylu dual-wield. W tym zwiastunie, pod sam koniec, jest ujęcie z włócznią – to Yari. Możliwość korzystania z tak różnorodnego arsenału broni nadaje grze zupełnie nowego charakteru. Każda z tych broni ma swoje unikalne zalety.

Gracze nie muszą się martwić, gdyż Ghost of Yotei ma posiadać wszystkie najważniejsze aspekty historii Jina Sakaia z Tsushimy: "zabójczo precyzyjną walkę, satysfakcjonującą eksplorację, duży otwarty świat i piękną oprawę".

Ghost of Yotei trafi 2 października na PlayStation 5. Najnowszy zwiastun możecie zobaczyć poniżej.



Źródło: Variety

Komentarze (146)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper