Cyberpunk 2077 na Nintendo Switch 2 nie powtórzy problemów z PS4 i XOne. Gra jest „lepsza” względem oryginału

Gry
1345V
Cyberpunk 2077 Nintendo Switch 2
AlbertWokulski | Dzisiaj, 07:03
PS5 XSX|S NS2 PC

CD Projekt RED przygotowuje się do premiery Cyberpunka 2077 na nowej platformie. Czy gra może działać lepiej względem wersji na poprzednią generację? Studio nie ma wątpliwości.

Cyberpunk 2077 w dniu pierwotnej premiery działał fatalnie na PS4 i XOne. Gra została nawet usunięta z PlayStation Network i dopiero wielomiesięczna praca studia sprawiła, że produkcja oferowała oczekiwaną jakość na wszystkich sprzętach. 

Dalsza część tekstu pod wideo

CD Projekt RED wierzy jednak, że Cyberpunk 2077 nie powtórzy problemów w przypadku premiery wersji na Nintendo Switcha 2 – Tim Green, inżynier z polskiego studia, rozmawiał z redakcją Game File i potwierdził dobre informacje:

Obecnie celujemy w rozdzielczość 1080p w trybie jakości na telewizorze, trybie wydajności na TV i trybie jakości w wersji przenośnej – i celujemy w 720p w trybie wydajności w wersji handheld.

Zdaniem przedstawiciela CD Projekt RED Switch 2 w docku oferuje większą moc, ale niezależnie od sytuacji „[gra] nadal wykorzystuje Deep Learning Super Sampling (DLSS), gdy gracze gra w produkcję w podróży”, co ma pozytywnie wpłynąć na jakość rozgrywki.

Tim Green potwierdził, że polskie studio od premiery Cyberpunk 2077 znacząco usprawniło grę i najnowsza wersja przygotowana na Nintendo Switcha 2 korzysta z wszystkich ulepszeń.

Cyberpunk 2077 spotkał się z ogromnym zainteresowaniem, ponieważ wciąż ulepszaliśmy grę. Wprowadzając Ultimate Edition na Nintendo Switch 2, mogliśmy budować na tej już solidnej podstawie. Oczywiście, rozwój nadal wiązał się z wyzwaniami, jak każdy proces rozwoju, ale ostrożnie wybieraliśmy kompromisy, aby nie naruszyć wizji gry.

CD Projekt RED w przypadku opracowania Cyberpunk 2077 na Nintendo Switcha 2 nie musiało „walczyć” z problemami, które pojawiły się w przypadku poprzedniej generacji:

Nie musieliśmy walczyć ze zmieszczeniem się w pamięci. A szybkość pamięci masowej pomogła złagodzić niektóre z początkowych problemów ze strumieniowaniem. Pozwoliło nam to skupić naszą uwagę na ulepszaniu innych rzeczy i jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatu.

Dziennikarz Game File potwierdził, że ten komentarz odnosił się do problemów, z którymi Cyberpunk 2077 mierzył się po premierze na PS4 i XOne – w tym czasie gracze narzekali na między innymi wyskakujące lub niedoczytujące się tekstury. 

CD Projekt RED korzysta z mocy DLSS we wszystkich czterech trybach Cyberpunka 2077 na Nintendo Switchu 2, a twórcy mogli skorzystać z dostępnych narzędzi przygotowanych przez firmę NVIDIA.

Źródło: gamefile.news

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper