Pięć minut gameplayu Dragon Age 2
Dragon Age 2 działa na starym silniku graficznym BioWare. Mogliśmy się o tym przekonać na ostatnim trailerze gry, w którym znalazło się miejsce dla kilku real-time'owych cut-scenek. Co jednak z walkami? Przyjrzyjmy się im bliżej...
Dragon Age 2 działa na starym silniku graficznym BioWare. Mogliśmy się o tym przekonać na ostatnim trailerze gry, w którym znalazło się miejsce dla kilku real-time'owych cut-scenek. Co jednak z walkami? Przyjrzyjmy się im bliżej...
Gameplay z Dragon Age 2 zaprezentowano na targach rozrywki cyfrowej, które odbyły się w Moskwie. EA udostępniło na rzeczonej imprezie krótkie, grywalne demo swojego najnowszego rolepleja.
Co można wywnioskować z tego kawałka nagrania? Tak naprawdę niewiele. Gameplay wydaje się bardzo zręcznościowy i przypomina slashera, ale z werdyktem na ten temat musimy się wstrzymać - nie wiadomo przecież jak nasz bohater dokładnie reaguje na wydawane polecenia (w pierwszej części polecenia były "kolejkowane"). Z animacji ruchu wojownika (m.in. combosy) można jednak wnioskować, że BioWare poszło z gameplayem w kierunku Fable. Zwiększyła się również szybkość potyczek (co dziwne - na filmiku nie widać użycia aktywnej pauzy). Nie wygląda to więc, na pierwszy rzut oka, zbyt dobrze dla fanów taktycznych batalii z pierwszego Dragon Age.