Twórcy tłumaczą, dlaczego Call of Duty: Black Ops III nie otrzyma kampanii na starych konsolach

Tak, jak mogliśmy się spodziewać - jest to problem czysto techniczny. Xbox 360 i PS3 są po prostu za słabe, by uciągnąć kampanię.
Wszystko z powodu zaawansowanego systemu rozbudowywania broni. Jak tłumaczy Jason Blundell ze studia Treyarch - wszystko rozbija się o pamięć urządzenia. Kampania w Call of Duty: Black Ops III przygotowana została z myślą o kooperacji z innymi graczami. W związku ze wspomnianą możliwością kustomizacji, każdy z graczy musiałby posiadać załadowane do pamięci wszystkie elementy broni wszystkich towarzyszy. Jest to niewykonalne przy dostępnej ilości RAMu, a twórcy nie chcieliby oddawać w ręce odbiorcy niepełnej kampanii, uznano więc że lepiej będzie się jej po prostu pozbyć.
Czy takie wytłumaczenie was satysfakcjonuje, czy nadal uważacie, że Treyarch poleciało sobie w kulki. Jakie inne rozwiązanie proponujecie dla tego problemu?



