Tymi filmikami emocjonowali się gracze w 2015 r. - YouTube podaje swoje Top 10!

Jak co roku YouTube prezentuje swoją listę 10 najpopularniejszych gier, którą stworzyli sami gracze... klikając na ulubione materiały z wybranych produkcji.
YouTube zlicza jak co roku ilość wyświetleń pod materiałami promocyjnymi dla gier. Tym razem zwycięzcą okazuje się Call of Duty: Black Ops III, które zgromadziło największą ilość kliknięć. Na drugim miejscu uplasowało się FIFA 16, a na trzecim - co może być małym zaskoczeniem - Five Nights at Freddy's 3. Niskobudżetowy horror na PC i smartfony pokonał takie tuzy jak Batman: Arkham Knight i Fallout 4!
Najpopularniejsze gry 2015 roku na YouTube:




1 Call of Duty: Black Ops III
2 FIFA 16
3 Five Nights at Freddy's 3
4 Ark: Survival Evolved
5 Agar.io
6 Five Nights at Freddy's 4
7 Fallout 4
8 Mortal Kombat X
9 Batman: Arkham Knight
10 Until Dawn
YouTube przygotowało także listę najpopularniejszych filmików związanych z grami w 2015 roku. Tutaj na pierwszym miejscu uplasowała się reklama Clash of Clans: Revenge, która zebrała aż 83 mln wyświetleń. Cóż, granie na smartfonach ma się doskonale. Na drugim miejscu mamy zabawny filmik z GTA (Real GTA), a na trzecim pierwszy zwiastun Star Wars: Battlefront.
Najpopularniejsze filmiki związane z grami w 2015 roku:
1 Clash of Clans: Revenge (Official Super Bowl TV Commercial)
2 Real GTA
3 Star Wars Battlefront Reveal Trailer
4 Five Nights at Freddy's 3 Teaser Trailer
5 WARNING: YOU WILL DIE | Five Nights at Freddy's 3
6 Discover Pokémon in the Real World with Pokémon GO!
7 Fallout 4 - Official Trailer
8 Elders Play Grand Theft Auto V (Elders React: Gaming)
9 Halo VS Call of Duty
10 Final Fantasy VII - E3 2015 Trailer | PS4
Na deser YT podało kilka informacji na temat użytkowników portalu, oglądających filmiki związane z grami. 30% graczy to kobiety, a 35% osób regularnie śledzących trailery i gameplaye ma ponad 35 lat. Wg ankiety przeprowadzanej przez YT 47% graczy posiada dzieci.