DJ Master opowiada nam o walce w Tokyo Mirage Session #FE

Jeden z największych i najciekawszych jRPG-ów, które pojawią się w tym roku, zbliża się wielkimi krokami. Już za nieco ponad miesiąc będziemy mieli okazję zmierzyć się z połączonym fenomenem Fire Emblem i gier Atlusa.
Jednakże zanim do tego dojdzie, powinniśmy zapoznać się z podstawowymi zasadami walki, jaką zaprojektowali dla nas panowie odpowiedzialni za ten dość unikalny tytuł.
Otóż całość toczy się na dwóch płaszczyznach. W grze, jak wskazuje na to tytuł, mamy Tokio, a nawet jego dwie wersje - zwykłą i mroczną. W tej drugiej przyjdzie nam stoczyć niezliczoną ilość pojedynków na śmierć i życie z strasznymi Mirage'ami.




Bitwy tradycyjnie toczą się turowo i korzystają z charakterystycznego dla Fire Emblem "trójkąta broni" - miecz>topór, topór>włócznia, włócznia>miecz. Podczas walk możemy również korzystać z skilli oraz przy ich odpowiednim ułożeniu tworzyć wielofazowe łańcuchy, które znacznie ułatwią pojedynki.
Wszystko to, a także kilka innych informacji znajdziecie w poniższym filmiku.