Szczegóły dotyczące modów do Fallout 4 na konsolach

Na wczorajszym livestreamie Bethesdy dowiedzieliśmy się paru nowych szczegółów dotyczących modowania konsolowej wersji ich najnowszego hity - Fallout 4. Premiera już wkrótce!
Wczoraj o 22:00 naszego czasu Bethesda przeprowadziła livestream dotyczący modowania Fallout 4 na konsolach. Dowiedzieliśmy się paru istotnych szczegółów, w tym najważniejszego - daty premiery modów.
Major Nelson nie kłamał, faktycznie posiadacze Xbox One już wkrótce zaczną modyfikować swoje pustkowia, bo już 31 maja. Posiadacze Playstation 4 będą musieli się uzbroić się w odrobinę cierpliwości, bo dla nich mody pojawią się gdzieś w czerwcu.




Maksymalny rozmiar modów na konsolach to 2 gigabajty. Czy to dużo, czy mało, przekonamy się po premierze, kiedy to pobierzemy modyfikacje z osobnego menu gry zatytułowanego po prostu "Mods". Dostęp do modów uzyskamy łącząc się ze swoim kontem Bethesda.net.
Jeśli ktoś miał ochotę powgrywać sobie mody i być może w jakiś sposób ułatwić sobie rozgrywkę, uwaga - mody wyłączają achievementy i osiągnięcia. Oprócz tego, podczas włączenia modyfikacji, gra wykona nowy zapis, tak, by uchronić gracza przed ewentualnym zepsuciem sobie gry. W razie problemów wystarczy wrócić do oryginalnego, niezmodyfikowanego zapisu.
Na oficjalnej stronie z modami do Fallout 4 możemy już przeglądać dostępne mody na Xbox One. Już teraz jest ich blisko 700! Poprawiających oświetlenie, roślinność, powiększających piersi, dodających nowe bronie, powiększających piersi, dodających nowe zbroje, powiększających piersi i tak dalej. Co jak co, ale będzie w czym wybierać, zwłaszcza w modach zmieniających płeć przeciwną.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fallout 4.