Platinum Games: Dobre zaprezentowanie Scalebound okazało się problematyczne
Scalebound przyprawia deweloperów o ból głowy także poza granicami studia. Poważany w branży Hideki Kamiya przyznał, że prawidłowe pokazanie gry sprawia mu nie lada problem.
Źródłem zmartwienia Hidekiego Kamiyi jest słabszy niż oczekiwany odzew społeczności graczy na dwa ostatnie materiały ze Scalebound, jakie zostały pokazane w Kolonii i Los Angeles:
Wideo, które pokazaliśmy tutaj na E3 oraz to z Gamescomu, miały to samo zadanie, tj. pokazać walkę u boku smoka. Pokazały walki na różne skale, ale z tym samym przesłaniem. Przez ostatnie 10 miesięcy pracowaliśmy nad nadaniem światu wielkiego rozmiaru. Stworzyliśmy te wszystkie spotkania z innymi postaciami, łup, elementy kustomizacji, wszystko co sprawi, że będzie to duże, kompletne doświadczenie.
Co nas zajmuje teraz, to wynalezienie sposobu na to, jak zademonstrować to ludziom, tak aby zrozumieli, jaka jest skala tego doświadczenia.
Jeżeli Platinum Games nie ma pomysłu na opowiedzenie o swojej grze, to nie wiem, kto go może mieć, ale lepiej żeby taka osoba znalazła się czym prędzej.