Cuphead z etapami platformowymi - zobaczcie jak autorzy wzbogacili swój tytuł

Gameplay z Cuphead oglądaliśmy ostatni raz przy okazji targów E3 2016. Twórcy ze StudioMDHR kończą wreszcie pracę nad tym tytułem, w związku z czym zaczęło się rozsyłanie kodów z wczesną wersją tej znakomicie wyglądającej platfomówko-strzelaniny.
Czemu tyle lat trwa powstawanie Cuphead? To akurat łatwo wytłumaczyć. W pewnym momencie deweloperzy połapali się, że same walki z bossami, na modłę tradycyjnych scrollowanych strzelanin 2D to trochę za mało. W związku z tym faktem rok temu zapadła decyzja o dodaniu do Cuphead również tradycyjnych sekcji "platformowych", w konwencji Contry. Efekt jak widać na poniższym gameplayu jest niezły i z pewnością urozmici nam rozgrywkę, która mogłaby okazać się zbyt monotonna bez takich etapów.
Pozostaje zapytać o datę premiery tego cudeńka 2D, przypominającego swoją stylistyką najstarsze kreskówki. Niestety póki co mamy dla was tylko ogólne stanowisko deweloperów: w grę mamy zagrać w 2016 r. Czekamy zatem teraz na dokładną informację o premierze.



