Scalebound skasowane. "Tak jest lepiej dla graczy"

Gry
3153V
Scalebound skasowane. "Tak jest lepiej dla graczy"
Bartosz Dawidowski | 10.01.2017, 12:53

Scalebound zapowiadało się świetnie, sprawiając wrażenie naprawdę mocnego tytułu. Phil Spencer twierdził nawet, że gra już w Scalebound i że tytuł będzie główną atrakcją Xbox One. Niestety wczoraj pojawiła się informacja o skasowaniu tego projektu.

Tak jak pisaliśmy wczoraj Microsoft wycofał się z tworzenia Scalebound, a Platinum Games przerwało definitywnie pracę nad tym exclusivem na Xbox One. Taki obrót spraw może smucić, bo wielu graczy wyczekiwało tej świetnie prezentującej się na klipach produkcji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pierwsze wieści o skasowaniu Scalebound

Od wczoraj wiadomo, że Scalebound nie pojawi się na rynku. Platinum Games milczy na ten temat jak zaklęte, a jedyne komentarze w tej sprawie wydaje Microsoft.

Na swoim Twitterze sprawę postanowił skomentować Phil Spencer, szef działu Xbox w Microsoft, który stwierdził, że decyzja o skasowaniu Scalebound "była trudna", wierząc jednocześnie, że tak jednak jest lepiej dla graczy xboksowych.

"To była trudna decyzja. Uważamy, że tak jest jednak lepiej dla graczy xboksowych, pomimo rozczarowania. Jestem pewny naszego line-upu gier na 2017 rok, na tym się teraz koncentrujemy" - napisał Phil Spencer.

Phil Spencer teraz utrzymuje, że "tak jest lepiej dla graczy", sugerując chyba, że jakość gameplayu ze Scalebound nie była odpowiednio wysoka. Warto jednak przypomnieć, że szef działu Xbox kilkakrotnie wypowiadał się wcześniej w samych superlatywach na temat Scalebound. Pracownik Microsoftu twierdził 2 lata temu, że gra już w Scalebound i że produkcja będzie "główną atrakcją Xbox One". Phil Spencer przekonywał również, że zapewni Platinum Games tyle czasu, ile tylko potrzebują deweloperzy.

Niestety po drodze coś poszło nie po myśli wydawcy. Miejmy nadzieję, że to potknięcie nie odbije się w dotkliwy sposób na kondycji finansowej PlatinumGames, która znana jest z produkcji znakomitych gier akcji, takich jak np. Bayonetta. Studio kończy obecnie pracę nad dobrze zapowiadającym się NieR.

Źródło: http://www.dualshockers.com/2017/01/09/xbox-head-phil-spencer-comments-scalebound-cancellation-difficult-decision/

Komentarze (234)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper