Everywhere. Autor Grand Theft Auto mówi o swojej nowej grze tworzonej na silniku Amazon!

Gry
3073V
Everywhere. Autor Grand Theft Auto mówi o swojej nowej grze tworzonej na silniku Amazon!
Bartosz Dawidowski | 27.01.2017, 11:24

Autor Grand Theft Auto III, IV i V pokłócił się z Take-Two o grubą kasę (ok. 150 milionów dolarów). Nie czekając na wynik sporu w sądzie i nie oglądając się na wielkich wydawców Leslie Benzies postanowił wytoczyć własne działa dużego kalibru.

Przed kilkoma dniami informowaliśmy was o tym, że Leslie Benzies (autor serii Grand Theft Auto) założył kilka nowych firm związanych z interaktywną rozrywką. Jedną z nich jest Royal Circus Games Limited. Celem nowego studia ma być "tworzenie gier na konsole, PC i urządzenia mobilne". Póki co wiadomo, że firma zarezerwowała prawa do tytułu "Time for a New World".

Dalsza część tekstu pod wideo

Grand Theft Auto V wróciło na szczyt

Dziś mamy kolejne informacje na temat działań Lesliego Benziesa. Pierwszym dużym projektem autora serii Grand Theft Auto jest Everywhere. Wg Benziesa Everywhere ma być "platformą, na której gracze będą się bawić, ale też zapewniać rozrywkę innym, jednocześnie zamazując podział między realnym a wirtualnym światem".

Brzmi to trochę jak Grand Theft Auto Online i znając ambicje Benziesa otrzymamy produkcję o podobnym rozmachu.

Gra Everywhere ma wykorzystywać silnik 3D "Amazon Lumberyard", zbudowany na podstawie CryEngine. Technologię zapewnia Amazon, który sprzęga ją z Amazon Web Services, Twitchem oraz Amazon GameLift. Wszystkie te usługi i platformy mają być wykorzystywane przez Everywhere.

W komunikacie prasowym Benzies przedstawił swoją wizję Everywhere w następujący sposób.

"Jestem dumny, że mogłem być ważnym czynnikiem wpływającym na rozwój gier. Ale jestem jeszcze bardziej zadowolony, że mogę wreszcie mówić o tym, co przygotowujemy na przyszłość. Tytuł roboczy nowej gry to Everywhere, a wizja z nim związana jest dalekosiężna, z planami jej stałego rozwoju. Naszym celem jest stworzenie platformy, na której gracze będą się bawić, ale też zapewniać rozrywkę innym, jednocześnie zamazując podział między realnym a wirtualnym światem".

Głos na temat Everywhere zabrał też Eric Schenk z Amazon Lumberyard, które odpowiada za silnik graficzny wykorzystywany w nowej grze.

"Leslie Benzies to wizjoner, który wciąż przesuwa granicę tego, co jest możliwe w interaktywnej rozrywce. Jesteśmy zachwyceni, że on i jego zespół wybrał Amazon Lumberyard jako fundament dla Everywhere. Zapewniamy deweloperom najlepsze narzędzia do spełniania ich wizji. Bazując na krytycznych komentarzach takich kreatywnych tytanów jak Leslie już wprowadziliśmy ponad 1700 poprawek do naszego silnika, tylko w ostatnim roku" - powiedział Eric Schenk z Amazon Lumberyard.

Niestety do zapowiedzi Everywhere nie dołączono choćby jednej grafiki koncepcyjnej. Prace nad projektem dopiero się zaczynają, więc trzeba uzbroić się teraz w dużo cierpliwości.

Poniżej krótki materiał o możliwościach silnika Amazon Lumberyard. Screen, który użyłem w newsie pochodzi z jednej z prezentacji możliwości Amazon Lumberyard,

Źródło: http://www.gamesindustry.biz/articles/2017-01-26-leslie-benzies-recruits-former-gta-vets-and-teams-up-with-amazon

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper