Prey. Gameplay prezentuje szaleństwo Mimikry

Jednym z największych niespodzianek podczas prezentacji rozgrywki z nowego Prey była bez wątpienia możliwość zamienienia się w kubek. Autorzy postanowili zgłębić temat i zaprezentowali cały materiał skupiający się właśnie na tym elemencie.
Twórcy uniwersum Dishonored otrzymali od Bethesdy zlecenie na wskrzeszenie i rozwinięcie serii Prey. Autorzy postanowili nie kontynuować historii z 2006 roku, a przygotować zupełnie nową. Gra zadebiutuje na rynku już 5 maja.
Recenzja Prey. Sprawdźcie naszą ocenę!



W pierwszej prezentacji rozgrywki Prey pojawiła się ciekawostka. Bohater może wykorzystać specjalną moc i wskoczyć w najróżniejsze przedmioty. „Wpadając” w kubek, banana, czy stołek zaskoczymy przeciwnika.
Będzie to bez wątpienia ciekawostka, która na pewno zostanie w grze odpowiednio wykorzystana – studio nie kreowałoby tak wielkiego systemu, gdyby był to tylko i wyłącznie mały dodatek.
Główny bohater z Prey otrzyma kilka ciekawych zdolności, które pozwolą mu eliminować potwory ze stacji Tanos 1. Twórcy w późniejszym terminie zaprezentują kolejne skille, ale możemy mieć pewność, że Arkane Studios w tym temacie nie zawiedzie.
Materiał: Prey - Mimic Madness