AMD pozbywa się przewodów w goglach VR. Fallout 4 VR będzie "branżową rewolucją"

Peter Molyneux porównał w ostatnim wywiadzie Kinecta do VR, sugerując, że również wirtualna rzeczywistość okaże się niewypałem. Diametralnie inną narracje snuje Bethesda i AMD.
Cały czas czekamy na materiały z Fallout 4 VR. Wielkie ujawnienie całego projektu ma nastąpić już na targach E3 2017. "Hajp" przed wydarzeniem w Los Angeles pompuje już nie tylko Bethesda, ale również AMD.
Peter Molyneux krytykuje Kinect i VR




Roy Taylor, wiceprezes AMD, powiedział w wywiadzie z MCV, że Fallout 4 VR "zmieni sposób, w jaki myślimy o VR. To będzie branżowa rewolucja". Roy Taylor z AMD przyrównał wagę wydania Fallout 4 VR do premier Super Mario Bros. i Sonic the Hedgehog.
Wiceprezes AMD powiedział, że obecnie największym wyzwaniem, które stoi przed technologią VR są... przewody, które są konieczne do podłączenia gogli. Ta sytuacja się jednak zmienia dzięki współpracy z Nitero, czyli z firmą specjalizującą się w bezprzewodowym VR.
"Przewody przeszkadzają w uzyskaniu prawdziwej swobody ruchów. Najważniejszym wyzwaniem dla nas jest pozbycie się tych upierdliwych kabli. Mogę wam powiedzieć, że AMD opracowało już rozwiązanie dla tego problemu".
Niedawno Pete Hines z Bethesdy zapewniał, że Fallout 4 VR "to najbardziej niesamowita rzecz", jaką widzieliśmy w życiu. Gra kompatybilna z goglami HTC Vive zostanie w pełni ujawniona na E3 2017.