Lost Sphear. Gra skorzysta z rozwiniętej wersji systemu walki I Am Setsuna
Dosłownie kilka dni temu Tokyo RPG Factory zapowiedziało swoją kolejną grę, która to tym razem zabierze nas w zupełnie inne klimaty niż I Am Setsuna.
Lost Sphear bazować będzie na tym samym silniku co pierwsze dzieło Tokijskiej Fabryki RPG, dlatego też nie możemy spodziewać się tu aż tak rewolucyjnych zmian, jakie z pewnością chcielibyśmy ujrzeć.
Lost Sphear na zwiastunie i screenach
Najważniejszą modyfikacją względem Setsuny ma być udoskonalony system walki, który to ponownie opierać się będzie o turowy schemat pojedynków, jednakże wprowadzi więcej opcji taktycznych.
Tradycyjnie do walki staniemy jedynie z przeciwnikami widocznymi na mapie, z którymi to wejdziemy w jakąś interakcję. Wtedy to przeniesiemy się do znanej planszy bitewnej i, za sprawą ATB 2.0, będziemy nareszcie poruszać wszystkimi naszymi postaciami podczas ich tury. Da to nam mnóstwo nowych opcji strategicznych i dużą dozę komfortu, którego brakowało w poprzednim tytule Tokyo RPG Factory.
Ponadto na deser w galerii prezentujemy grafiki z postaciami, jakimi przyjdzie nam pokierować podczas fascynującej przygody w Lost Sphear.