Reklama

Call of Duty: WWII. Nowy tryb, różne narody, system progresji i tworzenie klas

Gry
2563V
Call of Duty: WWII. Nowy tryb, różne narody, system progresji i tworzenie klas
Wojciech Gruszczyk | 07.06.2017, 21:00

Sledgehammer Games szykuje się na wielką prezentację Call of Duty: WWII, która odbędzie się podczas konferencji Sony na tegorocznym E3. Mimo to twórcy znaleźli czas, by odpowiedzieć na pytania fanów i zarysować nadciągające przyjemności.

Call of Duty: WWII to nadchodząca produkcja Sledgehammer Games. Autorzy od trzech lat tworzą strzelankę, która od pierwszej zapowiedzi zbiera bardzo pozytywne opinie wśród fanów serii, ponieważ w końcu autorzy zrezygnowali z futurystycznej wojny.

Dalsza część tekstu pod wideo

Call of Duty: WWII. Tryb zombie oparty o „rzeczywiste wydarzenia”, a kobiety są istotne dla całej gry

Współzałożyciel i szef studia postanowił odpowiedzieć na kilka pytań. Glen Schofield nie ukrywa, że postawienie na europejski konflikt podczas II wojny światowej było spowodowane chęcią pokazania bardzo osobistych historii, których w tamtych czasach nie brakowało na Starym Kontynencie.

Głównym bohaterem kampanii został Red Daniels ze swoją drużyną – to niedoświadczony żołnierz, który pierwszy raz widzi prawdziwą walkę podczas inwazji na Normandię. Należy jednocześnie zaznaczyć, że podczas przygody wcielimy się w kilka innych postaci – między innymi francuską opozycjonistkę Rousseau.

W trakcie opowieści istotnym elementem będzie praca zespołowa, ale autorzy zajęli się również realistyczną mechaniką i fizyką pojazdów.

W sprawie zmagań sieciowych wypowiedział się Michael Condrey, który zaznaczył, że podczas pojedynków wcielimy się w przedstawicieli różnych nacji, a jedną z innowacji będzie tryb „War Mode”. Celem tego wariantu zabawy jest zanurzenie gracza w ikonicznych bitwach z czasów II wojny światowej. To tryb oparty na narracji, w którym żołnierze obu stron konfliktu będą walczyć o strategiczne cele. Nad stworzeniem War Mode pomagali twórcy z Raven Software.

W przypadku żołnierzy otrzymamy dostęp do pięciu „ikonicznych” dywizji (klas?) biorących udział podczas II wojny światowej, a każda będzie posiadać swoje unikalne zdolności i pozwoli na opanowanie sytuacji na polu bitwy.

Same zmagania online mają prezentować „starą szkołę” (pod względem rozgrywki), ale jednocześnie deweloperzy wykorzystali nowoczesną technologię, dzięki której mogli stworzyć Call of Duty: WWII.

Źródło: https://blog.eu.playstation.com/2017/06/07/call-of-duty-wwii-sledgehammer-games-answer-your-questions/

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper