Call of Duty: WWII. DigitalFoundry: różnice między PS4 a PS4 Pro minimalne w 1080p

W pierwszym, amatorskim porównaniu grafiki z Call of Duty: WWII można było odnieść wrażenie, że różnice między wersją na PS4 i PS4 Pro są minimalne. Sprawdźmy co na ten temat mają do powiedzenia specjaliści z Digital Foundry.
Ekipa Digital Foundry wzięła tym razem na warsztat betę Call of Duty: WWII w wersji na PlayStation 4 i PlayStation 4 Pro. W przypadku PS4 Pro rozdzielczość natywna gry to 1620p. Autorzy postawili na takie rozwiązanie, by zapewnić stabilny framerate 60 fps.
Wszystko co można zrobić w Headquarters, w CoD: WWII




Co dzieje się w rozdzielczości 1080p na PS4 Pro? Niestety niewiele dobrego. Deweloperzy nie zdecydowali się na podbicie szczegółowości obrazu przy rezygnacji z obrazu 4K. Różnice między grą odpaloną na PS4 w 1080p są minimalne.
Digital Foundry chwali deweloperów Call of Duty: WWII za zapewnienie znakomitego framerate'u, który bardzo rzadko spada poniżej poziomu 60 fps. Nawet w przypadku grania w 4K na PS4 Pro. Na PS4 gra działa również w wyjątkowo płynnym frameracie, rzadko spadając do wartości 55 fps.
W zasadzie można powiedzieć, że osoby, które nie posiadają wyświetlaczy 4K nic nie tracą grając w Call of Duty: WWII na "gołym" modelu PlayStation 4. Jakość obrazu bardzo przypomina w rozdzielczości 1080p oprawę generowaną przez PS4 Pro.