Dead or Alive Xtreme korzysta z Soft Engine 2.0 na PC. Gameplay, screeny i wymagania sprzętowe

Pecetowi gracze z Japonii mogą już zacierać wszystkie członki. Tecmo Koei poinformowało niedawno, że Dead or Alive Xtreme: Venus Vacation trafi na komputery osobiste. Wydawca podzielił się dzisiaj pierwszymi screenami z tej edycji i wymaganiami sprzętowymi.
Dead or Alive Xtreme: Venus Vacation zostało póki co zapowiedziane tylko dla rynku japońskiego (w Kraju Kwitnącej Wiśni tytuł będzie dystrybuowany poprzez platformę DMM Games). Gra zostanie wydana w modelu biznesowym free-to-play, co oznacza, że oczywiście zapłacimy oddzielnie za każdy strój kąpielowy i dodatkową postać.
Dead or Alive: Xtreme 3. Plażowy podglądacz ze wsparciem PS VR




Wydawca gry zaprezentował pierwsze screenshoty z szykowanej konwersji. W pecetowym wydaniu Dead or Alive Xtreme: Venus Vacation znajdziemy postać (Misaki), która nie występowała w edycji konsolowej. Deweloperzy zapowiedzieli też, że w grze występować będą tzw. "awarie strojów", które widzieliśmy już w poprzednich wydaniach Dead or Alive Xtreme.
Dead or Alive Xtreme: Venus Vacation działa na silniku Soft Engine 2.0, tym samym, który wykorzystano w Dead or Alive Xtreme 3 na PS4. Co ciekawe - osoby ze słabszymi pecetami będą mogły skorzystać z prostszego renderowania scen w grze, korzystając z mniej zasobożernego Soft Engine Lite (wykorzystanego po raz pierwszy w Dead or Alive Xtreme 3 na PS Vita).
Wymagania | Rekomendowane | Minimalne |
OS | Windows® 7/8.1/10 64bit (wersja japońska) | |
CPU | Intel Core i7 4790 lub lepszy | Intel Core i5 6200 U lub lepszy |
RAM | 4 GB lub więcej | |
GPU | DirectX 11 | DirectX 11 NVIDIA GeForce GT 630 (2 GB) lub lepsza |
Rozdzielczość | 1920 × 1080 | 960 × 540 |
HDD | 20.0 GB | 10.0 GB |
Karta dźwięku | Przynajmniej DirectX 9.0c | |
Sieć | Stałe połączenie wymagane | |
Akcesoria | Myszka | |
Jakość | · Renderowanie z pomocą silnika Soft Engine 2.0 | · Renderowanie z pomocą silnika Soft Engine Light |