Call of Duty: WWII z ogromnym przeciekiem. Bronie, perki, klasy, funkcje, misje, zombie

To nie jest dobry dzień dla Sledgehammer Games. W Sieci pojawiły się kompletne informacje o Call of Duty: WWII, które pozwalają graczom zapoznać się z konkretami dotyczącymi rozgrywki. Informacjami podzielił się jeden z testerów.
Prace nad Call of Duty: WWII zostały zakończone, więc mogliśmy się spodziewać skromnych przecieków dotyczących produkcji. Zamiast wielu małych informacji, otrzymaliśmy tonę konkretów. Szczegóły pochodzą od jednego z testerów, który wygrzebał informacje z kodu pozycji.
Call of Duty: WWII. Zakończono pracę nad grą, więc deweloperzy skupiają się na nowych zadaniach




Perki w trybie Zombie:
- Panzerblitz: Maszyna włącza energię, która chroni użytkownika w chwili śmierci. Każde użycie kosztuje więcej energii i w pewnym momencie śmierć jest nieunikniona.
- Kugelblitz: Ulepsza broń i zwiększa siłę strzałów.
- Schildblitz: Chroni użytkownika w chwili przeładowania broni.
- Schnellblitz: Zwiększa prędkość ładowania.
- Heilblitz: Podwaja maksymalne zdrowie.
- Faustblitz: Zwiększa obrażenia.
- Lebenblitz: Używany podczas rozgrywki solo – automatycznie wskrzesza towarzysza, ale można go użyć tylko trzykrotnie. Podczas rozgrywki z innymi zawodnikami, przyspiesza ożywianie.
- Laufenblitz: Szybsze bieganie i brak zmęczenia.
- Random Blitz Machine (Wunderfizz): Przyznaje losowy perk.
Klasy w trybie Zombie:
- Klasa ofensywna potrafi zaatakować przeciwnika nawet w momencie, gdy w magazynku brakuje amunicji.
- Klasa kontrolna pozwala zadać zombie lekkie obrażenia i ogłuszyć przeciwników.
- Klasa wsparcia może dopakować wyznaczonego gracza, który przez wyznaczony czas zadaje podwójny obrażenia.
- Klasa medyka sprawia, że zawodnik jest niewidzialny przez zombie.
W trybie Zombie natrafimy również na Mystery Box (specjalne skrzynie generujące losowy przedmiot za ustaloną kwotę), Ubersprengen (specjalna maszyna do kupowania broni), Photobooth (miejsce, w którym zagwarantujemy sobie odzyskanie broni nawet po śmierci), a gracze będą mogli w menu sprawdzić scenki fabularne, czy też przeczytać wszystkie notatki.
Podczas rozgrywki będziemy zbierać specjalne walutę, które przeznaczymy na skrzynki, a w nich otrzymamy różnego rodzaju przedmioty – zwykłe, unikalne, legendarne, czy też epickie.
Tak prezentuje się pełna lista broni z trybu Zombie:
Pistols
- Luger
- M1911
- M712
- Launchers
- Fliegerfaust
Assault Rifles
- FG-42
- M1 Garand
- M1941
- M1A1
- STG-44
- SVT-40
- Volkssturmgewehr
- B.A.R.
Snipers
- Kar98k
- Karabin
- Enfield
- Springfield
LMGs
- Lewis
- MG15
- MG42
- Bren
Shotguns
- Double Barrel
- Trench Gun
- Toggle Action
- Model 21
SMG
- MP28
- MP40
- PPSh-41
- Thompson
- Type 100
Melee Weapons
- Trench Shovel
- Bloodraven Sword
Wonder Weapons
- Jack-in-the-Box
- Bloodthirst
- Reaper
- Hurricane
- Midnight
W innym miejscu gracze dokopali się do informacji dotyczących trybu Wojny (cztery operacje) oraz listy map. W obu wypadkach trudno powiedzieć, czy są to ostateczne informacje, ale bardzo możliwe, że właśnie na takie przyjemności musimy się przygotować.
13 map:
- Aachen
- U-Turn
- Pointe du Hoc
- Flak Tower
- Ardennes Forest
- Gibraltar
- File name: WOLFSLAIR
- Sainte Marie du Mont
- Gustav Cannon
- Carenta
- U.S.S. Texas
- London Docks
- Paris
4 operacje:
- Operacja Aachen: walka na torowiskach. Gdy jeden zespół musi przejąć pociąg, to drugi musi go powstrzymać. Atakujący muszą wrzucić do niego materiały wybuchowe, a następnie rozpocznie się walka związana z wielkim czołgiem (obrona/atak). Misja kończy się na przechwyceniu pociągu przed wyjechaniem ze stacji, a zadaniem przeciwników jest oczywiście powstrzymanie maszyny.
- Operacja Griffin: walka na moście (jeden zespół musi powstrzymać drugi przed przejściem się na drugą stronę), a następnie atakujący muszą eskortować dwa z trzech czołgów na ziemię aliantów. W trzecim wydarzeniu należy zebrać paliwo do maszyn, a na końcu zabezpieczyć most przed jego zniszczeniem.
- Operacja Breakout: alianci muszą zniszczyć działa przeciwlotnicze, a następnie ich sprzęt do komunikacji. W trzecim zadaniu zespół atakujący przechodzi przez most, by w następnym kroku unicestwić magazyn z amunicją i materiałami wybuchowymi państw osi. Wydarzenie kończ się eskortą opancerzonego wsparcia.
- Operacja Neptune: przejmij dwa bunkry, eksportuj inżyniera i obroń się przed niemiecką ofensywą.