Nintendo Switch na świetnej reklamie. Japończycy chwalą się ekskluzywnymi hitami

Nintendo zdecydowało się przygotować reklamę zachęcającą graczy do sięgnięcia po Nintendo Switcha. Materiał uwypukla najważniejsze cechy urządzenia i przedstawia produkcje, dla których warto posiadać maszynę Japończyków.
Nintendo Switch to jedna z najważniejszych premier 2017 roku. Urządzenie sprzedaje się niczym ciepłe bułeczki i gracze z wielką przyjemnością interesują się sprzętem Japończyków. Nikogo nie powinno to specjalnie dziwić, ponieważ Nintendo zadbało o pokaźny zestaw tytułów, które debiutują na urządzeniu od marca.
Nintendo Switch nie zostanie szybko przeceniony. Japończycy nie szykują przecen na święta




Nowa platforma Nintendo otrzymała świetne wsparcie w pierwszych miesiącach od premiery. Firma zadbała o konkretny tytuły, które systematycznie debiutowały na urządzeniu. Nie zawsze mogliśmy mówić o ekskluzywnych, nowych produkcjach AAA, ale takich również nie brakowało.
Japońska korporacja zdecydowała się na prezentację nowej reklamy, na której pojawiają się następujące gry:
- The Legend of Zelda: Breath of the Wild
- Mario Kart 8 Deluxe
- ARMS
- FIFA 18
- Splatoon 2
- Pokken Tournament DX
- Super Mario Odyssey
Chętnie wrzuciłbym do tej listy jeszcze Mario + Rabbids: Kingdom Battle, ale nawet w takim wypadku, pakiet jest przepełniony hitami, dla których warto posiadać w domu Nintendo Switcha. Materiał zachęca oczywiście do wspólnej rozgrywki w każdym miejscu.