Twórca Playerunknown's Battlegrounds: „Xbox jest synonimem gamingu”. Gra działa w 60 fps na Xbox One X
W grudniu odbędzie się premiera Playerunknown's Battlegrounds, więc deweloperzy odpowiedzialni za nową wersję coraz to chętniej wypowiadają się na temat nowej odsłony. PlayerUnknown zachwala konsolę Microsoftu.
Playerunknown's Battlegrounds cieszy się ogromną popularnością w wersji na PC. Tytuł nabyło już ponad 22 miliony graczy, a w szczytowych momentach po serwerach biega blisko 3 miliony zawodników.
Playerunknown's Battlegrounds. Na polach bitwy biega już ponad 22 miliony żołnierzy!
Brendan Greene jest uważany za ojca Playerunknown's Battlegrounds. Deweloper korzysta z wymownego pseudonimu PlayerUnknown i coraz to śmielej wypowiada się na temat konsoli Amerykanów.
„Xbox to synonim gamingu, wiesz o czym mówię? Jest ta ogromna baza graczy, którzy wolą grać na konsolach, więc przeniesienie [produkcji – red.] na Xboksa One jest po prostu świetne.”
Deweloper nie ukrywa, że wersja na Xboksa One już działa i jego zdaniem również w tym wypadku Bluehole Studios może oczekiwać „niesamowitych liczb”. Greene nie chce w tym wypadku zapeszyć, ponieważ tak naprawdę stara się nie przejmować tym zagadnieniem – jego celem jest przygotowanie świetnego tytułu dla dwóch platform.
Należy przy tym zaznaczyć, że Playerunknown's Battlegrounds działa na Xboksie One X w 60 klatkach na sekundę, jednak wersja na Xboksa One nie osiąga tak pozytywnych rezultatów:
„Na Xbox One X mamy 60 fps. Na Xbox One nie jestem pewien. Może będziemy musieli ograniczyć liczbę fps do 30, ale kiedy ostatnio widziałem grę w akcji, to działała od 30 do 40 klatek na sekundę. Wciąż ją ulepszamy i naszym celem jest 60 fps.”
Twórca podkreślił, że to właśnie z tego powodu jego zespół zdecydował się na wrzucenie gry do Xbox Preview, ponieważ deweloperzy mogą wciąż ulepszać i dostosowywać tytuł do oczekiwań fanów. PlayerUnknown zaznaczył jednocześnie, że w przeciwieństwie do innych shooterów, w Playerunknown's Battlegrounds 60 fps nie jest tak bardzo istotne.