Monster Hunter World na PC znacząco opóźniony względem premiery na PlayStation 4 i Xbox One
Nie mamy najlepszych wiadomości dla łowców z obozu PC Master Race. Capcom znacząco opóźnił jedną z najważniejszych premier pierwszych miesięcy 2018 roku. Fani rozgrywki na konsolach mogą szykować się na polowanie.
Monster Hunter World to dla wielu jedna z najważniejszych premier w 2018 roku. Capcom w końcu wrzuci swoją wielką serię na duże urządzenia, a jednocześnie zaproponuje wielkie serwery, dobre wsparcie po premierze i sporo dodatkowych atrakcji.
Monster Hunter World. Zapowiada się wielka przygoda. Capcom zdradził długość kampanii
Jeśli szykowaliście się na polowanie w wersji na PC, to musicie odłożyć topory. Capcom właśnie potwierdził znaczące opóźnienie Monster Hunter World. Ryozo Tsujimoto – producent tytułu – w specjalnym komunikacie wspomniał, że zespół ciężko pracuje nad optymalizacją.
W konsekwencji premiera na PC odbędzie się dopiero… Jesienią 2018 roku. Należy tutaj na pewno zaznaczyć, że autorzy „celują” w tę datę, więc tak naprawdę trudno powiedzieć, czy gra w ogóle zadebiutuje w przeciągu następnych 12 miesięcy.
Od pewnego czasu Japończycy nie wspominali o jednoczesnej premierze na trzech platformach, lecz mogliśmy się spodziewać, że opóźnienie wyniesie maksymalnie kilkanaście dni – w ubiegłym roku często widzieliśmy taką praktykę, dzięki której deweloperzy mogli dopracować tytułu i zaoferować go kolejnym graczom.
Tsujimoto wspomniał, że Monster Hunter World otrzyma po premierze sporo dodatkowej zawartości, którą pobierzemy za darmo – szykujcie się na między innymi kolejne bestie.