Nowe materiały i informacje ze Skyrim!

Po garści rewelacyjnie wyglądających grafik z Battlefield 3 czas na trochę dobroci dla miłośników RPG. W Sieci pojawiły się nowe screenshoty z TESV: Skyrim. Wiele z nich widzieliśmy już wcześniej, jednakże ich jakość pozostawiała wiele do życzenia.
Po garści rewelacyjnie wyglądających grafik z Battlefield 3 czas na trochę dobroci dla miłośników RPG. W Sieci pojawiły się nowe screenshoty z TESV: Skyrim. Wiele z nich widzieliśmy już wcześniej, jednakże ich jakość pozostawiała wiele do życzenia.
Zapraszam do obejrzenia galerii najbardziej aktualnych screenów oraz wizji artystów pracujących przy TESV: Skyrim. Na deser informacja, która z pewnością zachwyci i uspokoi wielu miłośników RPG. Tak jak wcześniej donosiliśmy, Bethesda odchodzi od koncepcji prostego skalowania siły przeciwników do naszego poziomu doświadczenia. Deweloper wyciągnął naukę z krytyki tego elementu w Oblivionie i zmierza w kierunku wyznaczonym przez Fallouta 3:
"Ustawiliśmy to podobnie jak w Falloucie 3. Mamy teraz możliwość określenia poziomu trudności danego lochu w odniesieniu do poziomu głównego bohatera". Co to oznacza? Świat Skyrim podzielony będzie, tak jak Fallout 3, na sektory - kiedy pierwszy raz przekroczymy granicę nowego regionu konsola zapamięta nasz poziom doświadczenia - siła przeciwników zostanie zamrożona mniej więcej w jego okolicach (tutaj Bethesda wprowadza również swoje modyfikatory, więc ten wzrost siły wrogów może nastąpić trochę szybciej, lub później). Gdy więc wrócimy po wielu godzinach wędrówki w to samo miejsce, co na początku, okaże się, że nagle młócimy nieprzyjaciół jednym cięciem kozika. Dzięki temu zabiegowi gracz będzie czuł, że rośnie w potęgę wraz z upływem czasu.
W nowym numerze PSX Extreme (#163) znajdziecie w Kąciku RPG felieton na temat wszystkich dotychczas ujawnionych przez Bethesdę informacji (+ analizę zapowiadanych zmian).
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do The Elder Scrolls V: Skyrim.