Sea of Thieves. Problemy z serwerami. Twórcy wstrzymują przyjmowanie nowych graczy
Zabawa w Sea of Thieves już się rozpoczęła i wygląda na to, że Microsoft niedoszacował ogromnego zainteresowania tym sieciowym tytułem.
W pierwszych godzinach od premiery Sea of Thieves serwery padły pod naporem liczby graczy spragnionych pirackiej przygody. Twórcy gry wystosowali w związku z tym krótki komunikat na Twitterze.
"Ahoj Piraci! Zdajemy sobie sprawę z problemów, które część z was doświadcza. Nasz zespół próbuje się z nimi uporać jak najszybciej".
Sytuacja poprawiła się już od momentu, w którym opublikowano rzeczoną notkę. W ostatnich 10 godzinach na Twitterze pojawiły się kolejne wpisy, w których deweloperzy Sea of Thieves zapewniają, że priorytetem jest teraz eliminacja kłopotów z łącznością z serwerami. Konieczne było jednak tymczasowe wstrzymanie przyjmowania nowych graczy.
"Naszym priorytetem jest teraz rozwiązanie wszystkich problemów z łącznością. (...) By załatwić problem z serwerami tymczasowo zawiesimy przystępowanie nowych graczy do gry. Sytuacja zostanie przywrócona do normalności, tak szybko, jak to możliwe".
Ta wiadomość pojawiła się 10 godzin temu na Twitterze. Pozostaje mieć zatem nadzieję, że w kolejnych godzinach sytuacja wróci do normy i że wszyscy zainteresowani będą mogli przystąpić do pirackiej przygody.
In order to resolve the issues players are seeing with the servers, we will be temporarily suspending new players joining the game. We'll get everyone back in and playing as quickly as we can!
— Sea of Thieves (@SeaOfThieves) March 20, 2018