God of War z Immersion Mode i szczegółami poziomów trudności
Santa Monica Studio właśnie zaprezentowało kolejne konkrety dotyczące nadchodzącego God of War. Już w tym tygodniu poznacie naszą opinię o produkcji, a teraz przeczytacie o przygotowanych przez deweloperów trybach.
W najbliższy czwartek dziennikarze z całego świata przedstawią swoje wrażenia o God of War. Najnowsza przygoda Kratosa może okazać się największą premierą Sony w 2018 roku.
Dzisiaj deweloperzy postanowili przedstawić Immersion Mode, czyli specjalny tryb, w którym zostaną wyłączone wszystkie niezbędne elementy HUD-a. Studio zredukowało liczbę informacji wyświetlanych na ekranie i dzięki temu gracze otrzymają możliwość głębszego zatopienia się w tytuł.
Ponadto, w produkcji pojawi się dodatkowy tryb, dzięki któremu zainteresowani dostosują HUD i wyłączą lub włączą niektóre z detali pojawiających się obok Kratosa. Dzięki tej opcji wyłączymy przykładowo kompas, czy też zdrowie rywali.
Santa Monica Studio chce mieć pewność, że każdy gracz będzie czerpał garściami z God of War i właśnie z tego powodu przygotowano cztery poziomy trudności:
- Give Me A Story – zainteresowani doświadczą historii bez wielu trudnych wyzwań związanych z rozgrywką.
- Give Me A Balanced Experience – to zrównoważone doświadczenie, które pozwoli skupić się na opowieści i jednocześnie zaoferuje skromne wyzwanie.
- Give Me A Challenge – to trudniejsza i mniej wybaczająca błędy propozycja. Poziom trudności został przygotowany dla graczy, którzy spędzają sporo czasu w grach akcji i jednocześnie są weteranami serii God of War.
- Give Me God of War – zmagania zarezerwowane dla fanów trudnych gier, ponieważ w tym wypadku nie tylko Kratos został osłabiony, ale również przeciwnicy są mocniejsi, a dodatkowo rywale posiadają nowe, groźniejsze ruchy.