Call of Duty od twórców Candy Crush. Powstaje mobilna wersja shootera
Candy Crush Saga to jedna z perełek w katalogu Activision. Wydawca kupił deweloperów za 5,9 mld dolarów, ale możemy mieć pewność, że była to bardzo dobra inwestycja. Gra wciąż zarabia olbrzymią gotówkę, a jednocześnie twórcy otrzymali od szefów nowe zadanie.
W lutym Zax wspominał na portalu o wygenerowaniu przez King 2 mld dolarów. Twórcy Candy Crush Saga i Shuffle Cats nie mogą narzekać na brak zainteresowania swoimi produkcjami, jednak dotychczas studio tworzyło produkcje, które nie trafiały w gust wiernych fanów serii Call of Duty.
Mikrotransakcje opłacają się bardziej niż sprzedaż gier. Rekordowe wyniki Activision
Wiele może zmienić się już wkrótce. Studio King poszukuje twórcy poziomów do „nowego, ekscytującego projektu”, jednak w tym wypadku deweloperzy nie bawią się w ukrywanie informacji o grze. W ogłoszeniu pojawia się wzmianka o wielkiej marce Activision:
„Celem jest stworzenie doświadczenia Call of Duty na urządzeniach mobilnych, a jednocześnie zaoferowanie przełomu w dziedzinie mobilnego grania i redefiniowanie gatunku.”
Zespół w Sztokholmie ma za zadanie stworzenie „świeżego, towarzyskiego i łatwo dostępnego” Call of Duty, które zapewni bardzo autentyczne doznania. Deweloper musi posiadać doświadczenie w gatunku strzelanek.
King poszukuje jeszcze dwóch dodatkowych pracowników, ale trudno tak naprawdę powiedzieć, na jakim poziomie prac znajduje się aktualnie nowa gra z serii Call of Duty. Pierwszej wzmianki o tytule możemy spodziewać się już w przyszłym miesiącu.