RAGE 2 na silniku Just Cause 3. Gra bez lootboxów i z rozwojem po premierze
Twórcy RAGE 2 coraz śmielej wypowiadają się na temat produkcji. Gracze mogą mieć pewność, że w tytule nie zabraknie niepotrzebnych, psujących przyjemność z rozgrywki skrzyń i wiele na to wskazuje, że pod względem gameplayu, produkcja będzie w wielu miejscach przypominać Just Cause 3.
RAGE 2 to najnowsza gra Bethesdy, za którą odpowiada Avalanche Studios oraz id Software. W dniu zapowiedzi tytułu pojawiło się sporo pytań dotyczących między innymi podziału obowiązków i dzisiaj możemy potwierdzić szczegóły wykorzystanego silnika.
RAGE 2. Gameplay przepełniony wybuchami i akcją, ale na premierę sobie zaczekamy
RAGE 2 powstaje na Apex, czyli silniku Avalanche Software, który specjalizuje się w produkcjach w otwartym świecie. Wiadomość potwierdził Christofer Sundberg – deweloper to jednocześnie współzałożyciel szwedzkiego studia.
Ta wiadomość jest ciekawa, ponieważ pozwala nam sądzić, że pod względem rozgrywki RAGE 2 będzie przypominać Just Cause 3 oraz Mad Maxa. W grze powinniśmy trafić do naprawdę ogromnego świata, który zostanie obładowany najróżniejszymi aktywnościami. Problemem w tym wypadku może okazać się optymalizacja, ale możemy mieć nadzieję, że id Software wspomoże deweloperów i twórcy Dooma doprowadzą kod do odpowiedniego wyglądu.
Tim Willits – reżyser z id Software – podkreślił jednocześnie, że RAGE 2 to wspólny projekt obu zespołów, w którym każda „drużyna” ma swoje zadanie do wykonania. Chociaż w grze zabraknie lootboxów, to możecie liczyć na rozwój tytułu po premierze – szczegóły dotyczące dodatków poznamy w okolicach premiery.