Tydzień z PlayStation 4. Sony kusi premierami w reklamie

Gry
1312V
Tydzień z PlayStation 4. Sony kusi premierami w reklamie
Bartosz Dawidowski | 29.05.2018, 12:20

Przed nami tydzień atrakcji przeznaczonych dla posiadaczy PlayStation 4. Sony zachęca do nadciągających premier w nowej reklamie.

W tym tygodniu próżno będzie szukać tak mocnych, ekskluzywnych premier jak choćby Detroit: Become Human. Fani klimatów retro powinni być jednak zadowoleni.

Dalsza część tekstu pod wideo

Oferta Gold na czerwiec ujawniona

Sony zapowiada w swojej reklamie, że już 29 maja na rynek trafi Sega Mega Drive Classics. W tym samym dniu kupimy na PlayStation Store Kabounce, To the Top (PS VR) i Yoku's Island Express. Na deser pozostaje Street Fighter 30th Anniversary Collection.

Cały czas czekamy oczywiście na ujawnienie oferty PlayStation Plus na czerwiec. Microsoft wyłożył już swoje karty na stół i okazało się, że w czerwcu pogramy gratisowo m.in. w Assassin's Creed Chronicles: Russia. Sony zwyczajowo publikuje informacje na ten temat w ostatnie środy miesiąca, czyli powinno to nastąpić już jutro.

Źródło: Sony/YouTube

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper