Fallout 76 to sieciowy RPG z elementami survivalu. Gra inspirowana RUST i DayZ
Nie musieliśmy długo czekać na konkretne przecieki dotyczące Fallout 76. Zdaniem najnowszych przecieków Bethesda pracuje nad sieciowym RPG-iem, który w wielu elementach ma czerpać garściami z między innymi DayZ.
Na wstępie pragnę zaznaczyć – nie są to jeszcze oficjalne informacje, jednak pochodzą z bardzo ciekawego źródła. Szczegółami podzielił się Jason Schreier z Kotaku, który jako pierwszy informował, że gra posiada sieciowe elementy.
Fallout 76 zapowiedziany! Mamy pierwszy zwiastun
Dziennikarz dotarł do deweloperów, którzy oczywiście nie mogą ujawnić swoich tożsamości ze względu na kariery, ale według kilku źródeł – Fallout 76 to wielki eksperyment. Prace nad tytułem trwają od kilku lat, a pierwotnie pozycja była testem, który miał odpowiedzieć na pytanie: „jak mógłbym wyglądać sieciowy Fallout?”.
Gra ma posiadać zadania oraz opowieść – identycznie jak właśnie Fallout 4 oraz Skyrim, czyli tytuły rozwijane przez Bethesda Game Studios. Autorzy podobno postawili również na budowanie baz oraz skupili się na systemach związanych z przetrwaniem – jak w DayZ i RUST. To wszystko ma zostać ubarwione przez elementy sieciowe.
Jak już wcześniej wspomniałem, tytuł został umiejscowiony przed Fallout 3, więc zaoferuje zupełnie inny klimat względem ostatnich odsłon serii.
Fallout 76 jest podobno rozwijany nie tylko w głównej siedzibie Bethesda Game Studios, ale również w Bethesda Austin – ten drugi zespół pracował nad BattleCry, które zostało anulowane.