Forza Horizon 4 z wielkim światem, serwerami na 72 graczy i przemyślanymi systemami

PlayGround Games jest już częścią rodzimy Microsoftu i twórcy właśnie dopieszczają produkcję przygotowaną wyłącznie na Xboksa One i komputery klasy PC. Forza Horizon 4 wygląda świetnie, a pierwsze informacje o grze potrafią zachwycić.
Wielka Brytania z Forza Horizon 4 pod względem rozmiaru zaoferuje nam identyczne atrakcje jak Australia z Forza Horizon 3. Twórcy zdecydowali się nie powiększać mapy, ale zajęli się wieloma istotnymi innowacjami.
Forza Horizon 4. Data premiery, gameplay, zwiastun i Xbox Game Pass




W Forza Horizon 4 będziemy świadkami czterech pór roku, które będą dynamicznie „poruszać się” po lokacjach. Wiosna, lato, jesień i zima w produkcji PlayGround Games trwają tydzień w prawdziwym świecie, a następnie zaobserwujemy istotne zmiany w rozgrywce, a nawet zawartości gry.
Twórcy postanowili nawet ubarwić zmagania i poszczególne pory roku będą się od siebie różnić – przykładowo jedna zima będzie inna od drugiej zimy. Studio zamierza stale wspierać pozycję po premierze i przez różne aktualizacje otrzymamy nowości, które wpłyną na zabawę i nasze wrażenia.
Forza Horizon 4 zaoferuje również w pełni zsynchronizowane serwery, na których może jednocześnie jeździć do 72 graczy. Studio przygotowało kilka opcji na matchmaking, a deweloperzy chcą mieć jednocześnie pewność, że zawsze będziemy ścigać się ze swoimi znajomymi.
W grze pojawi się opcja skakania pomiędzy „uniwersami” (światami-serwerami), a pewną ciekawostką jest fakt, że deweloperzy nie pozwolą na „psucie rozgrywki”, więc system auto-ghost zablokuje uderzanie w inne samochody – tylko gracze w tej samej sesji (wyścigu) mogą na siebie wpływać.
W Forza Horizon 4 pojawi się opcja kupowania nieruchomości, a nawet możliwość tworzenia tras – niestandardowe wyścigi będziemy wrzucać do Sieci i dzielić się ze społecznością.