Cyberpunk 2077 nie jest zbyt kolorowy. Na krytykę odpowiedział Mike Pondsmith, twórca uniwersum
Twórca uniwersum Cyberpunk 2020 dostrzegł nieprzychylne komentarze dotyczące pracy CD Projekt RED i postanowił skomentować sytuację. Mike Pondsmith podkreśla, że materiał to przemyślane działanie, które ma większy cel.
Od niedzieli trwa wielka dyskusja dotycząca prezentacji Cyberpunk 2077. Twórcy growych przygód Wiedźmina opublikowali zwiastun pokazujący świat, jednak wciąż nie milkną dyskusje dotyczące materiału – zdaniem wielu graczy wizja CD Projekt RED jest zbyt kolorowa.
Cyberpunk 2077 nie wszystkich zachwycił. Narzekają William Gibson, Adrian Chmielarz i wielu graczy
Już wczoraj wspomniałem, że problemem w tym wypadku jest materiał źródłowy, który nie jest wszystkim znany, a właśnie takie uniwersum stworzył Mike Pondsmith. Twórca wciąż współpracuje z CD Projekt RED, więc jest zainteresowany opiniami dotyczącymi nadciągającej gry i Amerykanin postanowił zabrać głos w sprawie oskarżeń o „zbyt kolorowy świat”:
„Dla tych, którzy chcieliby więcej deszczu, mroku i podobnych rzeczy, pięć słów: cykl dnia i nocy oraz pogodowe algorytmy. KAŻDY może stworzyć mrok, deszcz i neony. Wiedzieliśmy już, że możemy to zrobić. Chcieliśmy jednak udowodnić, że Mroczna Przyszłość MOŻE BYĆ OBECNA W DZIEŃ I W NOCY.”
W sumie sprawa jest prosta, zrozumiała dla niektórych graczy, ale nawet Mike Pondsmith postanowił zabrać głos w tej nierównej walce. CD Projekt RED oczywiście nie komentuje zarzutów, ale odnoszę wrażenie, że twórcy przygotowują się do odpalenia kilku mocnych bomb, a kolejny materiał nie będzie już tak kolorowy
CD Projekt RED może w przypadku Cyberpunk 2077 korzystać z wiedzy oraz doświadczenia autora świata i pewnie jest to spora pomoc dla twórców gry. Już w ubiegłym roku wspominałem na portalu, że studio zagwarantowało sobie wyłączność i jednocześnie Pondsmith jest zaangażowany w prace nad tytułem – więcej informacji na ten temat znajdziecie w tym miejscu.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.