God of War zarobił ogromną sumę w cyfrowej dystrybucji. Gracze chcą gier opartych o fabułę

Gry
2004V
God of War zarobił ogromną sumę w cyfrowej dystrybucji. Gracze chcą gier opartych o fabułę
Wojciech Gruszczyk | 01.08.2018, 11:14

Od czasu do czasu pojawiają się negatywne opinie dotyczące fabularnych gier, które są zbyt drogie w produkcji, a tylko i tak nieliczni gracze kupują takie przygody. W opozycji do tych słów staje nowy God of War, który rozbił bank nawet w cyfrowej dystrybucji.

Już wczoraj Hiroki Totoki potwierdził ogromne zainteresowanie God of War. Tytuł znacznie przewyższył oczekiwania korporacji i dyrektor finansowy podkreślił skupienie się na ekskluzywnych produkcjach, które są filarem Sony.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nie musieliśmy długo czekać na poważniejsze liczby, ponieważ SuperData przygotowało artykuł dotyczący narracyjnych produkcji i okazuje się, że God of War w zaledwie miesiąc od premiery zarobił 131 mln dolarów – jest to wynik prezentujący sprzedaż wyłącznie w cyfrowej dystrybucji!

„Gwałtowny wzrost znaczenia bogatej fabuły w grach jest kluczowym powodem, dla którego tytuły oparte na historii dużo zarabiają. W pierwszych miesiącach od premiery Wiedźmin 3: Dziki Gon zarobił 69 mln dolarów, Uncharted 4 zgarnęło 56 mln dolarów, a God of War osiągnął 131 mln dolarów przychodów w cyfrowej dystrybucji.”

God of War w zaledwie trzy dni trafił do ponad 3 mln graczy, ale nadal czekamy na konkretniejsze dane od japońskiej korporacji. Mimo to możemy mieć pewność, że kolejni twórcy nie zrezygnują z tytułów opartych o mocne fabuły, ponieważ te gry wciąż dobrze się sprzedają.

Warto na pewno zaznaczyć, że powyższe wyniki przedstawiają rezultaty z cyfrowej dystrybucji, więc gracze nie mogą wymienić się płytkami lub zdecydować się na łatwe odsprzedanie kopii.  

Źródło: https://wccftech.com/ps4-god-of-war-131m-digital-revenue/

Komentarze (87)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper