God of War zarobił ogromną sumę w cyfrowej dystrybucji. Gracze chcą gier opartych o fabułę
Od czasu do czasu pojawiają się negatywne opinie dotyczące fabularnych gier, które są zbyt drogie w produkcji, a tylko i tak nieliczni gracze kupują takie przygody. W opozycji do tych słów staje nowy God of War, który rozbił bank nawet w cyfrowej dystrybucji.
Już wczoraj Hiroki Totoki potwierdził ogromne zainteresowanie God of War. Tytuł znacznie przewyższył oczekiwania korporacji i dyrektor finansowy podkreślił skupienie się na ekskluzywnych produkcjach, które są filarem Sony.
Nie musieliśmy długo czekać na poważniejsze liczby, ponieważ SuperData przygotowało artykuł dotyczący narracyjnych produkcji i okazuje się, że God of War w zaledwie miesiąc od premiery zarobił 131 mln dolarów – jest to wynik prezentujący sprzedaż wyłącznie w cyfrowej dystrybucji!
„Gwałtowny wzrost znaczenia bogatej fabuły w grach jest kluczowym powodem, dla którego tytuły oparte na historii dużo zarabiają. W pierwszych miesiącach od premiery Wiedźmin 3: Dziki Gon zarobił 69 mln dolarów, Uncharted 4 zgarnęło 56 mln dolarów, a God of War osiągnął 131 mln dolarów przychodów w cyfrowej dystrybucji.”
God of War w zaledwie trzy dni trafił do ponad 3 mln graczy, ale nadal czekamy na konkretniejsze dane od japońskiej korporacji. Mimo to możemy mieć pewność, że kolejni twórcy nie zrezygnują z tytułów opartych o mocne fabuły, ponieważ te gry wciąż dobrze się sprzedają.
Warto na pewno zaznaczyć, że powyższe wyniki przedstawiają rezultaty z cyfrowej dystrybucji, więc gracze nie mogą wymienić się płytkami lub zdecydować się na łatwe odsprzedanie kopii.