Nowe elementy rozgrywki w A Crack in Time
Powyższa okładka pochodzi z kolekcjonerskiej wersji gry, przeznaczonej na rynek europejskie. Jeżeli chodzi o szczegóły dotyczące zawartości owej wersji, Insomniac Games odsłoni wszelkie szczegóły w niedalekiej przyszłości. Wersja kolekcjonerska oficjalnie zapowiedziana, czas na kilka nowości odnośnie samej mechaniki gry. Jeżeli mieliście styczność z poprzednimi częściami serii, to wiecie, że podróżowanie z planety na planetę, było chyba najsłabszym elementem serii. Insomniac Games postanowiło nieco przemodelować tą część gry. Teraz od graczy zależy wybór, w jakim kierunku uda się nasz bohater. Podąży na planetę, gdzie fabuła rusza do przodu? A może po drodze odwiedzi zupełnie inny świat, odrywając przy tym ukryte na nim sekrety. To nie jedyna zmiana wprowadzona w A Crack in Time.
Powyższa okładka pochodzi z kolekcjonerskiej wersji gry, przeznaczonej na rynek europejskie. Jeżeli chodzi o szczegóły dotyczące zawartości owej wersji, Insomniac Games odsłoni wszelkie szczegóły w niedalekiej przyszłości.
Wersja kolekcjonerska oficjalnie zapowiedziana, czas na kilka nowości odnośnie samej mechaniki gry. Jeżeli mieliście styczność z poprzednimi częściami serii, to wiecie, że podróżowanie z planety na planetę, było chyba najsłabszym elementem serii. Insomniac Games postanowiło nieco przemodelować tą część gry. Teraz od graczy zależy wybór, w jakim kierunku uda się nasz bohater. Podąży na planetę, gdzie fabuła rusza do przodu? A może po drodze odwiedzi zupełnie inny świat, odrywając przy tym ukryte na nim sekrety. To nie jedyna zmiana wprowadzona w A Crack in Time.
Kolejna nowość polega na sposobie zwiedzania pobocznych planet (nie związanych z fabułą). Ten element gry przypomina rozgrywkę z genialnego Super Mario Galaxy (Wii). Przekonajcie się sami, oglądając poniższy materiał, gdzie Brian Allgeier opowiada o powyżej opisanych nowościach, i nie tylko!