FIFA 10 prowodyrem cięć?
Najnowsza odsłona serii FIFA rozeszła się na całym świecie w liczbie przekraczającej 4.5 miliona egzemplarzy (z czego 1.7 mln. to sama Europa). Elektronicy zmotywowani tak potężną bazą klientów wypuszczą, podobnie jak przed rokiem płatny dodatek do gry pod nazwą Ultimate Team. Tryb ten pozwoli skompletować swoistą drużynę marzeń, którą będziemy rywalizować z innymi w sieciowych turniejach. Cena dodatku została ustalona na ok 15 zł i pojawi się wirtualnym sklepiku w lutym 2010. Jak się jednak okazuje sukces Fify spowodował również,
Najnowsza odsłona serii FIFA rozeszła się na całym świecie w liczbie przekraczającej 4.5 miliona egzemplarzy (z czego 1.7 mln. to sama Europa). Elektronicy zmotywowani tak potężną bazą klientów wypuszczą, podobnie jak przed rokiem płatny dodatek do gry pod nazwą Ultimate Team. Tryb ten pozwoli skompletować swoistą drużynę marzeń, którą będziemy rywalizować z innymi w sieciowych turniejach. Cena dodatku została ustalona na ok 15 zł i pojawi się wirtualnym sklepiku w lutym 2010. Jak się jednak okazuje sukces Fify spowodował również, że EA skupi się wyłącznie na sprawdzonych markach. Jak donosi Reuters, Electronic Arts wydaje rocznie 50 tytułów na wszystkie platformy, a w przyszłym roku fiskalnym ma zamiar zmniejszyć tę liczbę do 40. Czy kosztem mniejszej liczby gier uda zwiększyć się ich jakość? Miejmy nadzieję, że tak. Ciekawe tylko jaka seria trafi pod nóż, jak myślicie?