Czy kod źródłowy może kłamać?
Powraca raz jeszcze temat osobnej wersji Mass Effect 2 dla PS3, której według twórców nie ma w planach, a jednak na każdym kroku pojawiają ślady mówiące, że jest inaczej. Tak jak chociażby teraz:
Powraca raz jeszcze temat osobnej wersji Mass Effect 2 dla PS3, której według twórców nie ma w planach, a jednak na każdym kroku pojawiają ślady mówiące, że jest inaczej. Tak jak chociażby teraz:
[SFXGame.BioSFHandler_CharacterR?ecord2]
m_nMaxRenegade=1900
m_nMaxParagon=1957
m_srXPFormat=340881
m_srSpendTalentPointsMessageXBox?=348754
m_srParagonRenegadeMessageXBox=3?48755
m_srSpendTalentPointsMessagePC=3?48753
m_srParagonRenegadeMessagePC=348?755
m_srSpendTalentPointsMessagePS3=?348755 < <<<
m_srParagonRenegadeMessagePS3=15?3007 <<<<
Dla niewtajemniczonych wyjaśnię tylko, że powyższe linijki tajemniczych znaków stanowią fragment kodu źródłowego z ME2 na PC. Wynika z nich, że silnik gry został opracowany dla 3 platform: PC, Xbox 360 i PS3. Dlaczego zatem twórcy wciąż grają na zwłokę i nie ogłoszą oficjalnie? Microsoft najwyraźniej musiał sporo posmarować za wyłączność...
dzięki, merci1.
/przytoczone za: kikoo i n4g/