EA zaprasza do piekła podczas Super Bowl
Jaki jest najlepszy sposób na wypromowanie produktu w Stanach Zjednoczonych? Wykupienie reklamy podczas Super Bowl - finałowej rozgrywki o mistrzostwo NFL. Właśnie na taki krok zdecydowało się EA, które na 30-sekundowy spot Dante's Inferno, wydało ponad 2,5 mln. dolarów. Jaki był tego efekt? Kontrowersje, rozgłos i „mała cenzura"…
Jaki jest najlepszy sposób na wypromowanie produktu w Stanach Zjednoczonych? Wykupienie reklamy podczas Super Bowl - finałowej rozgrywki o mistrzostwo NFL. Właśnie na taki krok zdecydowało się EA, które na 30-sekundowy spot Dante's Inferno, wydało ponad 2,5 mln. dolarów. Jaki był tego efekt? Kontrowersje, rozgłos i „mała cenzura"…
CBS (stacja telewizyjna transmitująca rozgrywki) nie widziała żadnego problemu w kilku mocnych scenach z gry, uczepiając się napisu, który sugerował widzom, aby wybrali się do piekła (Go To Hell). Stacja poprosiła EA o skrócenie kontrowersyjnej reklamy, jednak ostatecznie zmieniono tylko slogan, który w nowej wersji brzmiał "Piekło Oczekuje" (Hell Awaits).
Spot możecie obejrzeć poniżej a za info dziękujemy Fantomowi.