Deus Ex 3 i Thief 4 dla mas?
Pamiętacie jeszcze o Deus Ex 3 albo Thief 4? Ciężko powiedzieć, że developer próbuje generować wokół nich jakikolwiek szum medialny. Ale prawdziwi fani nie zapominają. Niestety, mamy dla nich niekoniecznie dobrą wiadomość.
Pamiętacie jeszcze o Deus Ex 3 albo Thief 4? Ciężko powiedzieć, że developer próbuje generować wokół nich jakikolwiek szum medialny. Ale prawdziwi fani nie zapominają. Niestety, mamy dla nich niekoniecznie dobrą wiadomość.
W jednym z wywiadów szef studia Eidos Montreal, Stephane D'Astous, mówi o strategii, którą obrano wobec obu wyczekiwanych kontynuacji:
Myślę, że wyzwanie leży w fakcie, że były one [serie Deus Ex i Thief – dop. redakcji] dobrze rozpoznawalne i doceniane w przeszłości, a teraz muszą zostać przeniesiony na kolejny poziom. Musimy uczynić te gry bardzo atrakcyjnymi i przystępnymi dla szerszej grupy odbiorców, bez rozmywania zawartości.
Pozostaje mieć nadzieję, że „szersza grupa odbiorców” w tym wypadku niekoniecznie oznacza odwrócenie się od fanów. To w końcu tak naprawdę dzięki nim obie serie mają jeszcze rację bytu.