EyeToy Heavy Rain
Znany wizjoner branży i jednocześnie reżyser oraz scenarzysta Heavy Rain David Cage miał początkowo nieco odmienną wizję swojego najnowszego dzieła. Miała to być gra z wykorzystaniem... EyeToy'a.
Znany wizjoner branży i jednocześnie reżyser oraz scenarzysta Heavy Rain David Cage miał początkowo nieco odmienną wizję swojego najnowszego dzieła. Miała to być gra z wykorzystaniem... EyeToy'a.
"Pierwszy koncept w temacie Heavy Rain powstał 4 lata temu i zakładał zabawę z wykorzystaniem ruchu" - mówi w wywiadzie dla GameReactor Cage. "Plan zakładał sposób sterowania oparty o trzymany w pionie kontroler wyposażony w dedykowaną przystawkę, którą mogłaby śledzić kamerka. Zaprojektowaliśmy pod tym kątem całą grę, jednak opinia Sony była nieco inna. Stwierdzili, że wypuszczenie nowej przystawki nie było w tym okresie opłacalne. Musieliśmy więc przystosować grę do obsługi samego kontrolera. Jednak wszystkie opracowane wówczas pomysły i ruchy postaci zostały zaimplementowane do produktu końcowego" - dodaje. Przyznać trzeba, że pomysł był ambitny, co jednak z niego mogło wyniknąć? Tego nie dowiemy się pewnie nigdy.