Wywiad z projektantami różdżek
Motion controller to, tuż obok technologii 3D, najbardziej interesujący temat powiązany z PlayStation 3. Teraz, w przeddzień rozpoczęcia targów GDC 2010, powraca jak bumerang. Serwis GameSpot zamieścił na swoich łamach zarówno wideo jak i tradycyjny wywiad z dwoma głównymi projektantami nowej technologii, panami Richardem Marksem i Antonem Mikhailovem.
Motion controller to, tuż obok technologii 3D, najbardziej interesujący temat powiązany z PlayStation 3. Teraz, w przeddzień rozpoczęcia targów GDC 2010, powraca jak bumerang. Serwis GameSpot zamieścił na swoich łamach zarówno wideo jak i tradycyjny wywiad z dwoma głównymi projektantami nowej technologii, panami Richardem Marksem i Antonem Mikhailovem.
Wielu ciekawych informacji dostarcza również tradycyjny wywiad - po pełną treść odsyłam na stronę GameSpot, poniżej przeczytacie jego esencję.
• Przy pracy nad różdżkami wykorzystano doświadczenie zdobyte w ramach projektów EyeToy i PlayStation Eye. Nie bez znaczenia pozostał również komercyjny sukces Wii.
• Wsród zadań "lampki" znalazły się m.in. sygnalizacja zmiany stanów w grze i rozróżnianie graczy podczas gry wieloosobowej.
• Głównymi bodźcami do rozpoczęcia prac nad projektem były, oprócz wcześniejszych doświadczeń, badania rynku: oczekiwania kosumentów i obecność podobnych produktów.
• Motion controller kierowany jest zarówno do graczy typu casual jak i hardcore, a dzięki swoim funkcjonalnościom znaleźć może zastosowanie w każdym gatunku gier.
• Kluczem do sukcesu jest oprogramowanie, dlatego zajęto się developingiem odpowiednich produkcji nie tylko w wewnętrznych studiach Sony, ale również u partnerów korporacji.
• Największym atutem różdżek jest ich precyzja, która umożliwi developerom tworzenie doświadczeń na nieosiągalnym dotychczas poziomie realizmu.
• Więcej informacji o projekcie zostanie ujawnionych podczas GDC 2010 oraz zbliżająch się targów E3.
PS: Jeśli macie problemy z odtworzeniem powyższego wideo (wyświetla się tylko częściowo), przejdźcie do trybu pełnego ekranu - wszystko powinno wrócić do normy.