Wywiad: InFamous 2 stawi czoła Uncharted 2
Developer InFamous 2, studio Sucker Punch, obiecało, że produkcja nie pojawi się na rynku, dopóki nie będzie w stanie stanąć w szranki z powszechnie uważaną za najdoskonalszą technologicznie grę akcji tej generacji, Uncharted 2.
Developer InFamous 2, studio Sucker Punch, obiecało, że produkcja nie pojawi się na rynku, dopóki nie będzie w stanie stanąć w szranki z powszechnie uważaną za najdoskonalszą technologicznie grę akcji tej generacji, Uncharted 2.
Chris Zimmerman, dyrektor developingu w Sucker Punch, mówi w wywiadzie dla GameInformera:
Przestrzeń, w której się poruszamy - gatunek gier akcji ukazanych z perspektywy trzeciej osoby - to przestrzeń Gry Roku. Rozglądasz się dookoła i widzisz Uncharted 2, widzisz Assassin's Creed, widzisz God of War. One wszystkie są świetnymi grami i musisz być gotowy do konkurencji z nimi na każdej płaszczyźnie. Na płaszczyźnie postaci i fabuły, i innych; tym razem jesteśmy lepiej przygotowani, więc możemy potężnie zaatakować.
Hm... Dopiero co ekipa Naughty Dog była chwalona przez Zimmermana za pomoc przy pierwszej części InFamous, a teraz Sucker Punch wytacza działa? Dobrze, że chłopaki mają bojowe nastroje - miejmy nadzieję, że przełoży się to na świetną jakość gry!
Do źródła