Guerrilla Games o sobie
W ciekawej rozmowie z serwisem Destructoid, Harman Hulst podzielił się kilkoma ciekawostkami na temat Guerrilla Games, a także zdradził parę nowych, dosyć ciekawych informacji.
W ciekawej rozmowie z serwisem Destructoid, Harman Hulst podzielił się kilkoma ciekawostkami na temat Guerrilla Games, a także zdradził parę nowych, dosyć ciekawych informacji.
Przede wszystkim Harman zdradził bardzo interesujący sposób podejścia do pracy jakim charakteryzuje się studio. Po premierze Killzone'a, pracownicy studia przeczytali wszystkie recenzje jakie się ukazały. Później wybrali 5 najlepszych i 5 najgorszych rzeczy i uznali, że te 5 najgorszych będzie stanowić element kluczowy sequela. Padło więc na słabe AI, animację postaci i system osłon (co okazało się najlepszymi aspektami Killzone'a 2). Podobnie będzie z nadchodzącym Killzone 3, najsłabsze elementy poprzedniczki mają stać się elementami kluczowymi w sequelu. Czy się uda? Przekonamy się w przyszłym roku.
Wartą zainteresowania się informacją jest fakt, że Guerrilla otwiera nowe studio na przedmieściach Amsterdamu, gdzie mają pracować nad całkowicie nowym IP. Dla poszukujących pracy nadmienię, że przyjmują pracowników, więc można próbować aplikować ;)