Garść informacji o Gran Turismo 5
Znamy już datę premiery GT5, zobaczyliśmy edycję limitowaną i bundle pack dostępny w Japonii. Tym razem kolej na treściwe i przede wszystkim interesujące informacje na temat samego GT5.Znamy już datę premiery GT5, zobaczyliśmy edycję limitowaną i bundle pack dostępny w Japonii. Tym razem kolej na treściwe i przede wszystkim interesujące informacje na temat samego GT5.
Najważniejszą informacją na którą czekało wielu fanów gier wyścigowych, to potwierdzenie zmiennych warunków pogodowych w trakcie wyścigu, oczywiście wszystko w czasie rzeczywistym. Kolejną małą rzeczą, aczkolwiek wartą zainteresowania są ślady opon zostawiane na trasie, można by rzec - wreszcie Polyphony.
Zauważono także opcję Course Maker, która niestety była nieaktywna na evencie, więc niemożliwe było jej sprawdzenie. Jednak jak sama nazwa wskazuje, ma to być edytor tras. Razem z tym ujawniony został także nowy tryb wyścigu gokartów, razem z nim pokazano tor Autodromo Nationale Monza.
Ponadto w nowym Famitsu pojawiły się dodatkowe informacje. Najciekawszą z nich jest fakt, że każdy kierowca ma posiadać swoją osobowość, będzie w jakiś sposób dawało o sobie zmęczenie i odporność psychiczna. W wyścigach Endurance będziemy mogli wymienić kierowcę jeśli aktualny poczuje się zbyt zmęczony by dalej prowadzić samochód. A jeśli już przy kierowcach jesteśmy, to ważnym elementem gry ma być zarządzanie nimi, ale w jaki sposób - tego na razie nie wiadomo. Ostatnią nowiną jest fakt, że gra ma posiadać opcję ustawień samochodu, niestety, nie dla wszystkich pojazdów.