Sony: "Sukces to nowe marki, nie liczby"
Sukces konsoli PlayStation 3 powinien być w oczach graczy mierzony nie liczbami czy słupkami sprzedażowymi, a ilością oraz jakością proponowanych przez nas nowych branżowych marek. Tak przynajmniej twierdzi Michael Denny z Sony Worldwide Studios. Nas z kolei ciekawi, czy się z nim zgadzacie...
Sukces konsoli PlayStation 3 powinien być w oczach graczy mierzony nie liczbami czy słupkami sprzedażowymi, a ilością oraz jakością proponowanych przez nas nowych branżowych marek. Tak przynajmniej twierdzi Michael Denny z Sony Worldwide Studios. Nas z kolei ciekawi, czy się z nim zgadzacie...
"Liczby, liczby, liczby. Jest całe mnóstwo liczb, które mogą być miarą sukcesu komercyjnego firmy. Dla mnie jednak najbardziej wartościowym jest moment, w którym uda nam się z powodzeniem wprowadzić na rynek elektronicznej rozrywki nową markę lub innowacje dla posiadaczy naszych konsol. Spójrzcie, w minionym roku ukazały się gry pokroju Heavy Rain. Wielu internautów z góry założyło, że tytuł ten nie ma szans przetrwać na rynku, że jest zbyt ryzykowny. I to jest powód, dla którego lubię pracować w Sony - firmie, która nie boi się podejmować ryzyka i patrzy w przyszłość, w stronę innowacji. (...) Gra okazałą się świetna [łączna jej sprzedać to ponad 1,5 miliona sztuk - dop. redakcja]. I jest nie tylko nową marką pod skrzydłami Sony, ale stworzyła zupełnie nowy gatunek [tu już byśmy się kłócili - dop. redakcja]. Osiągnęła niewątpliwy sukces nie tylko w oczach recenzentów z całego świata, ale i graczy decydujących się na jej zakup."
Przesłanie jest proste jak budowa cepa. Heavy Rain: Move Edition, Uncharted, Resistance czy Motorstorm są super-fajne, a Sony nie boi się inwestować w przyszłościowe rozwiązania. I z tego względu też jest fajne. Powiedzcie nam coś, czego nie wiemy? ;)