David Cage twierdzi, że technologia Motion Scan użyta w L.A. Noire to "ślepy zaułek"...

Gry
336V
David Cage twierdzi, że technologia Motion Scan użyta w L.A. Noire to "ślepy zaułek"...
Pyszny. | 01.04.2011, 11:45
PS3

Gość żartuje? A może faktycznie coś jest na rzeczy i kolejny tytuł francuskiego studia zmiecie nas z powierzchni ziemi nie tylko scenariuszem, ale i zastosowaną w nim technologią?Gość żartuje? A może faktycznie coś jest na rzeczy i kolejny tytuł francuskiego studia zmiecie nas z powierzchni ziemi nie tylko scenariuszem, ale i zastosowaną w nim technologią?

Motion Scan, czyli technologia odwzorowania twarzy w L.A. Noire to ciekawe rozwiązanie problemu realistycznego przedstawienia twarzy i zachowań rozmówców w grach wideo. Niestety, w mojej opinii to ślepy zaułek, z którego Team Bondi raczej nie wyjadą na wstecznym. To niesamowicie kosztowna technologia, która i tak nigdy nie pozwoli na nagranie ruchów całego ciała i twarzy w jednym momencie. (...) Ktoś może powiedzieć, że można najpierw nagrać twarz, później ciało, a w końcowym stadium produkcji zespolić oba te elementy. Nie, to zupełnie inny efekt. Technologia z której korzystamy w Quantic Dream oferuje dużo większe możliwości, niż to co oferuje Motion Scan. Co więcej, daje też szansę na nieustanny rozwój. Mam nadzieję, że już wkrótce uda mi się pokazać Wam to, co dzięki niej możemy osiągnąć. Może uda nam się osiągnąć jakość Avatara?
Dalsza część tekstu pod wideo

Jeżeli mówimy o grze Avatar, wcale nie ma powodów do radości i uśmiechu. Jeżeli jednak chodzi o film to... mamy nadzieję, że to tylko taki głupi żarcik, panie Cage ;)

Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper