Activision: "To EA musi skupiać się na nas, nie odwrotnie"
Ostatnie miesiące pod względem agresywności marketingu należały do Electronic Arts i ich Battlefielda 3. I wiecie co? Activision w ogóle się tym nie przejmuje. Co więcej, dziękuje konkurencji za budowanie świadomości marki Call of Duty pośród graczy z całego świata...Ostatnie miesiące pod względem agresywności marketingu należały do Electronic Arts i ich Battlefielda 3. I wiecie co? Activision w ogóle się tym nie przejmuje. Co więcej, dziękuje konkurencji za budowanie świadomości marki Call of Duty pośród graczy z całego świata...
Jak wyznał Eric Hirschberg z Activision:
Wiem, zabrzmi to nieodpowiednio oraz mdle, ale to prawda. Skupiamy się tylko na tym, co musimy zrobić dla graczy, chcemy dostarczyć jak najlepszy tytuł, chcemy dostarczyć jak najlepsze Modern Warfare 3. Nie musimy zwracać uwagę na to, co robi za naszymi plecami konkurencji bo wiemy, że to oni muszą skupiać się na nas. Jestem pewien, że to EA może mówić o naszym tytule więcej, aniżeli my sami. I wiecie co? Pierwszą rzecza, jaką powidziałbym przedstawicielom owej firmy, byłoby: "wielkie dzięki za budowanie świadomości potęgi marki Call of Duty pośród graczy na całym świecie"
Jestem fanbojem Call of Duty, więc o komentarz się nie pokuszę. Mam nadzieję, że w przeciwieństwie do Was ;)
I z ciekawości opublikuję ankietę, do głosowania w której zachęcam: