Nowe wyjaśnienia SCE w sprawie PSN

W ostatnich dniach pojawiły się wśród graczy pogłoski, że po odnowieniu działania PSN może się okazać, że nasze konta zostaną wyzerowane. SCE miałoby utracić w hakerskim ataku całą bazę danych dotyczącą naszych osiągnięć, historii zakupów, DLC - takie czarne scenariusze kreowały niektóre osoby. Jak jest naprawdę?
W ostatnich dniach pojawiły się wśród graczy pogłoski, że po odnowieniu działania PSN może się okazać, że nasze konta zostaną wyzerowane. SCE miałoby utracić w hakerskim ataku całą bazę danych dotyczącą naszych osiągnięć, historii zakupów, DLC - takie czarne scenariusze kreowały niektóre osoby. Jak jest naprawdę?
Fakty zna w tej chwili oczywiście tylko samo SCE. Możemy Wam jednak przekazać oficjalne oświadczenie firmy w tej sprawie, które pojawiło się dzisiaj na amerykańskim blogu PlayStation. Witrynę wzbogaciła kolejna seria pytań i odpowiedzi.
Pytanie: Czy awaria PSN wpłynie jakoś na naszą historię/listę znajomych/ustawienia?




Odp: Nie, nie będzie miała żadnego wpływu.
Pytanie: Czy trofea, które zdobyliśmy podczas rozgrywki singleplayer, w czasie awarii PSN, będąuwzględnione na moim koncie, kiedy usługa zacznie znów działać?
Odp: Te trofea są bezpieczne i zostaną zsynchronizowane z siecią, kiedy ta znów zacznie działać.
Pytanie: Czy będę mógł odzyskać moje stany gier PS+ cloud?
Odp: Tak, jak tylko odnowimy działanie PSN.
Pytanie: Co w przypadku, gdy mamy wykupioną subskrypcję DC Universe albo Free Realms?
Odp: Wiadomość od SOE: "Przepraszamy za wszelkie niedogodności. By podziękować wszystkim graczom za ich cierpliwość, będziemy urządzać specjalne zdarzenia w naszych tytułach. Pracujemy również nad dobrym rozwiązaniem problemu dla graczy DC Universe Online i Free Realms. Szczegóły będą dostępne niedługo".
Pytanie: Czy otrzymamy jakąś dobrowolną rekompensatę za czas, w którym nie mogliśmy korzystać z PSN/Qriocity?
Odp: Zastanawiamy się w tej chwili jak najlepiej wyrazić nasz szacunek dla wyjątkowej cierpliwości graczy.