Extreme'owa reklama Crazy Test
Tactile Entertainment puściło w obieg reklamę gry Crazy Test. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ta zajawka jest jedną z bardziej głupkowatych i szalonych kampanii marketingowych poświęconych grom w historii.
Tactile Entertainment puściło w obieg reklamę gry Crazy Test. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że ta zajawka jest jedną z bardziej głupkowatych i szalonych kampanii marketingowych poświęconych grom w historii.
Tactile Entertainement postawiło na extreme'ową akcję. Dosłownie przypominają się nasze redakcyjne wyczyny. Kopenhascy deweloperzy wybiegają półnadzy na miasto, pogrążeni w rozgrywce przy Crazy Teście - zbiorze mini gierek, w stylu WarioWare. Imię jest tutaj wróżbą - ci kolesie mają naprawdę nierówno pod sufitem!
Zwróccie uwagę na dyscypliny, które znajdą się w tym zbiorze mini-gierek. Karmienie kota do przepełnienia, aż dostanie cofki? Zrywanie kosiarką do trawy skalpów króliczków, wyskakujących z norek? Rozrywanie ryby na kawałki, by wyskoczył z niej futrzak? Aż dziw bierze, że gry nie stworzył jakiś szalony deweloper z Kraju Kwitnącej Wiśni!