Capcom przeprasza za Final Fight

Gry
633V
Capcom przeprasza za Final Fight
Roger Żochowski | 26.04.2010, 16:46

Parę dni temu pisaliśmy o tym, że Final Fight: Double Impact, wylądowało na PSN z zabezpieczeniami zmuszającymi nas do ciągłego połączenia z Internetem. Czy właśnie za to Capcom chce teraz przeprosić wszystkich graczy?

Parę dni temu pisaliśmy o tym, że Final Fight: Double Impact, wylądowało na PSN z zabezpieczeniami zmuszającymi nas do ciągłego połączenia z Internetem. Czy właśnie za to Capcom chce teraz przeprosić wszystkich graczy?xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

Niekoniecznie. Zacznijmy od tego, że spora część graczy poczuła się zniesmaczona, gdy wyszło na jaw, ze każdorazowa utrata łączności z Internetem, powoduje zresetowanie się gry i utratę jej stanu. Jednak Japończycy nie za to chcą przeprosić swoich fanów. Okazało się bowiem, że na amerykańskim PS Store, nie było nawet informacji o tym, że gra wymaga ciągłego połączenia z Internetem. Osoby, które nie miały do niego stałego dostępu zostały w ten sposób zrobione w balona. Japoński wydawca postanowił więc szybko zareagować.

 

„Capcom chciałby formalnie przeprosić za problemy, jakich doświadczyli konsumenci Final Fight: Double Impact na PS3. Stosowny komunikat powinien pojawić się w opisie gry na PS Store. Niestety podczas wypełniania treści w wersjach wydanych w Ameryce Północnej i Azji, szczegół ten został pominięty. Capcom powinien sprawdzić i upewnić się, że powiadomienie o DRM zostało uwzględnione, gdy tylko gra została udostępniona w Sieci. Serdecznie przepraszamy za to przeoczenie.”

 

Firma zapewniła jednocześnie, że już skontaktowała się z Sony, w celu naprawienia tego błędu, co oznacza tylko tyle, że w opisie gry pojawi się niedługo stosowne zdanie. Jednak osobom, które zainwestowały w Final Fight: Double Impact nie mając zielonego pojęcia o DRM, nikt już pieniędzy nie zwróci…


 

Źródło: własne

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper