THQ sprzedaje gry modelkami
MX vs. ATV Alive okazało się przeciętniakiem - gra nie wyróżniła się niczym specjalnym od swojej konkurencji. Sprzedaż była w związku z tym kiepska. Jak pomóc takiemu tytułowi? THQ poszło za maksymą antycznych filozofów: "są cycki, jest główna".
MX vs. ATV Alive okazało się przeciętniakiem - gra nie wyróżniła się niczym specjalnym od swojej konkurencji. Sprzedaż była w związku z tym kiepska. Jak pomóc takiemu tytułowi? THQ poszło za maksymą antycznych filozofów: "są cycki, jest główna".
Jeśli gra nie sprzedaje się dobrze (premiera MX vs. ATV Alive nastąpiła 10 maja 2011 roku), to trzeba znaleźć jakiś sposób na zachęcenie graczy do wygospodarowania odpowiedniej sumki na karcie płatniczej. Przed Wami przykład takiej bezczelnej zagrywki. Potępiamy i oglądamy!!!