Europejski oddział Sony resetuje niektóre hasła do PlayStation Network

Jeśli w przeciągu ostatnich 24 godzin mieliście problemy z podłączeniem się do PlayStation Network, to poniższa wiadomość Was zainteresuje. Europejski oddział Sony, zajmujący się kontrolą nad PlayStation Network i kontami użytkowników donosi, że niektórym użytkownikom zresetowano hasło.
Wszystko to ma na celu ochronę danych i ma charakter zapobiegawczy. W ostatnim czasie pojawiły się pogłoski jakoby ktoś próbował włamać się na konta użytkowników PSN, więc Sony zapobiegawczo zresetowało hasła i prosi o ponowne ich wygenerowanie.
Jeśli pojawia się Wam komunikat mówiący, że nie możecie się zalogować do PlayStation Network, należy poprosić system o przypomnienie hasła i sprawdzenie skrzynki mailowej. W ten sposób zresetujemy hasło i ustalimy nowe.




Jeszcze raz powtarzam, nie ma potwierdzonych przypadków włamów na konta użytkowników, ale ostatnie pogłoski i nauczka, jaką poniosło Sony w przeszłości nakazują dmuchać na zimne i odpowiednio się zabezpieczyć.