inFamous: Second Son to najładniejsza gra z otwartym światem na nowej generacji

Digital Foundry dorwało kolejną grę w swoje łapska. Tym razem tak jak widzicie w tytule jest to . Wnioski płynące z początkowych testów są następujące - jest to kawał świetnie wyglądającej gry, która dobrze radzi sobie z wydajnością.
Gra oczywiście korzysta z GPGPU, dzięki czemu możliwe było wykorzystanie V-Sync by zlikwidować tearing, oraz zapewnić minimalną ilość 30 klatek na sekundę. Dlaczego minimalną? Ponieważ gra Sucker Punch ma odblokowany ten element i średnio utrzymuje się między 30 a 40 klatkami na sekundę.
Do tego trzeba dołożyć ogromną ilość efektów post-processingowych, które odpowiadają za różne efekty w grze. Sucker Punch wykorzystało technikę wygładzania krawędzi SMAA T2X, który wykorzystywany jest chociażby w Crysis 3 na PC-tach. Jest to najlepszy sposób wygładzania krawędzi w post-processingu. Wygładzanie krawędzi jest znakomite, ale czasami pozostawia po sobie uczucie "poświaty".



Oczywiście nie jest to pełna analiza, a dopiero wstępna, ale możecie na powyższym filmie zobaczyć analizę płynności gry.